Lørdagstilbud også innen Norge

Lørdagstilbud også innen Norge Nylig lanserte SAS et spesialtilbud for reise tur/retur på lørdager frem til jul til et antall europeiske storbyer. Interessen har vært stor, og nå fortsetter SAS med et tilsvarende tilbud for privatreisende som også gjelder for reise innen Norge. Dermed kan man fly tur/retur på samme dag til en hyggelig pris fra Oslo til Stavanger, Haugesund, Bergen og Trondheim - eller andre veien - på lørdager. Billetten koster 745,- t/r inkl. alle skatter og avgifter til/fra ovennevnte byer i Norge. Den reisende kan velge mellom flere flyavganger i løpet av dagen. Avhengig av hvor man reiser fra kan man få opptil 11 timer i byen man reiser til. -Hvorfor ikke gjøre juleinnkjøpene allerede nå? foreslår Merete Møystad, markedssjef i Scandinavian Airlines i Norge. Det finnes selvfølgelig flere gode grunner til å ta seg en lørdagstur, for eksempel å besøke utstillinger, gallerier, kaféer og koselige restauranter. Eller hva med å selv levere julepresangene og overraske venner og familie i førjulstiden? En trivelig og inspirerende måte å tilbringe en lørdag på. Noen av fordelene med en tur/retur-reise samme lørdag, er at den reisende kan spare hotellkostnader og feriedager samt reise uten bagasje. Reisen kan kjøpes opptil avreise frem t.o.m. 21. desember hos SAS eller nærmeste reisebyrå. For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Merete Møystad, markedssjef i Scandinavian Airlines, tlf. 64 81 87 50 / mobil 95 71 87 50. INFORMASJONSAVDELINGEN ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/25/20021025BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/10/25/20021025BIT00520/wkr0002.pdf

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway