Over 1 million kroner er samlet inn til nå

Fra 5.-12. januar har SAS-konsernets passasjerer og medarbeidere generøst bidratt med en sum på drøyt 1 million kroner til innsamlingen til de som er rammet av flodbølgekatastrofen i Asia. Av denne millionen har våre kunder bidratt med over 800.000 og de ansatte med over 200.000. Vi minner om at innsamlingen kommer til å pågå en uke til, siste dag for innsamling er 19. januar. Innsamlingsbøsser finnes om bord på flyene, på flyplassene, hoteller og de fleste arbeidsplasser. Når innsamlingen er ferdig kommer SAS-konsernet til å bidra med like stort beløp til Redd Barna som det som totalt er blitt samlet inn. For ytterligere informasjon, vennligst ta kontakt med: Knut Løvstuhagen; +47 482 15 005 SAS Braathens kommunikasjonsavdeling

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway