SAS åpner ny innenrikslounge på OSL

Mandag 2. juni åpner SAS en ny innenrikslounge på Oslo Lufthavn. Loungen vil gi SAS-kunder som reiser via OSL en enda bedre reise.

Den 300 m2store loungen har et moderne og komfortabelt miljø, hvor de reisende kan jobbe, nyte noe forfriskende, lese aviser og slappe av i behagelige lenestoler. Her har man også tilgang til arbeidsposisjoner med el-uttak og ladestasjoner, og loungen har gratis WiFi selvsagt.

Norge har Skandinavias største innenriksmarked, så den nye loungen ved gate 15 på OSL vil gi en enda bedre opplevelse for de mange SAS-reisende som flyr via Norges hovedflyplass, sier Eivind Roald, som er konserndirektør for salg og marked i SAS.

Åpningen av loungen føyer seg inn i rekken av nye servicetjenester og tidsbesparende produkter som er lansert det siste året, med blant annet hurtigere passering gjennom sikkerhetskontrollen som FastTrack på Sola og Værnes, og en kommende etablering på Flesland etter sommeren.

Innenriksloungen på OSL vil være åpen fra én time før første SAS-avgang om morgenen, og inntil 30 minutter før siste avgang om kvelden. Den er åpen for reisende i SAS Plus og/eller Gull- og Diamant-medlemmer som reiser med SAS, Widerøe eller Star Alliance. Også Sølv-medlemmer er velkommen nå om sommeren (1/7-31/8) og i julen (15/12-15/1).

For ytterligere informasjon, konta kt:

Tormod Sandstø
Pressekontakt SAS
E-post: tormod.sandsto@sas.no

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige avganger til  destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance™ og kan sammen med 26 partnere tilby over 1250 reisemål verden over i 193 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

facebook.com/SAS  og  twitter.com/SAS

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway