SAS best i Norge på miljöredovisning

SAS best i Norge på miljøredovisning Tirsdag 16. oktober ble SAS tildelt prisen for landets beste miljørapport. Prisen deles ut i Stavanger. For å lese miljørapporten, gå til http://scandinavian.net/company/environment/reports/report2001.asp For mer informasjon kontakt Björn Nilsson, tel + 46 709 971997 SAS CORPORATE COMMUNICATIONS ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på foelgende hjemmeside: http://www.waymaker.net Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/16/20011016BIT00630/bit0003.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/16/20011016BIT00630/bit0003.pdf

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway