SAS Braathens med informasjonstelefon tlf. 80081200

Med bakgrunn i den ekstreme pågangen fra kundene har SAS Braathens opprettet en informasjonstelefon som gir generell informasjon om situasjonen i forbindelse med streiken, i tillegg til Reisesenterets telefon 05400. Her får man blant annet opplyst hvor man skal finne hvilke avganger som går, hvem man bør kontakte og hvor man skal henvende seg for refusjon av billetten. Informasjonstelefonen kan dessverre ikke viderekobles til vårt reisesenter. Vår nettside www.sasbraathens.no blir fortløpende oppdatert med dagens avganger. Kommunikasjonsavdelingen SAS Braathens

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway