SAS flyr nord for Trondheim søndag

Luftrommet nord for Trondheim er åpent søndag 18. april om ettermiddagen og kvelden. SAS har satt opp følgende flygninger. Billetter kan kjøpes via våre vanlige kanaler www.sas.no og 05400.

Widerøe opererer en rekke ruter i nord søndag, og SAS og Widerøe aksepterer hverandres billetter på parallelle strekninger. Sørover fra Tromsø SK4573 Tromsø-Bodø-Trondheim (Departure Tromsø 11.20 CET) (Departure Bodø 12.30 CET) SK4581 Tromsø-Bodø-Trondheim (Departure Tromsø 16.30 CET) (Departure Bodø 1740 CET) SK4587 Tromsø - Bodø - Trondheim (Departure Tromsø 1940 CET) (Departure Bodø 20.50 CET) Nordover fra Tromsø SK4492 Tromsø - Longyearbyen 22.50 CET Nordover fra Trondheim SK4566 Trondheim-Bodø-Tromsø (Departure Trondheim 13.55 CET) (Departure Bodø 15.50 CET) SK 4572 Trondheim-Bodø-Tromsø (Departure Trondheim 17.05 CET), (Departure Bodø 18.25 CET) SK4576 Trondheim-Bodø-Tromsø (Departure Trondheim 19.05 CET), (Departure Bodø 20.25 CET)

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway