SAS lanserer Café Lounger i Norge

I løpet av april og mai så åpner SAS nye Café Lounger på lufthavnene i Trondheim og Tromsø. SAS Café Lounger retter seg mot passasjerer som reiser ofte, og møter et behov som også innenriksreisende har på sine reiser.

SAS Café Lounger vil kunne tilby et avslapet miljø med trådløst Internet der de reisende kan jobbe effektivt, eller hvile med tilgang til enkel servering.

Vi er veldig glade over å lansere et så etterspurt produkt som SAS Café Lounge, sier Eivind Roald, Executive Vice President Commercial i SAS. - Våre frekvente kunder liker at Fast Track har blitt etablert på flere flyplasser i Norge, og nå spesialtilpasser vi våre SAS Café Lounger nettopp for disse kundene. Innenriks er behovet for effektivitet stort, så det blir smarte plasseringer av loungene tett i nærheten av de relevante gatene, sier Eivind Roald

SAS første Café Lounge åpner i løpet av april på Trondheim lufthavn Værnes, og deretter følger Langnes lufthavn ved Tromsø i mai. I løpet av 2015 kommer flere etableringer av SAS Café Lounger, Service Points andre selfservice-produkter til å bli lansert på skandinaviske flygplasser.

For ytterligere informasjon:

https://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/  og SAS informasjonsavdeling, telefon + 47 64 81 88 00

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway