SAS lanserer Fresh Bites

SAS fortsetter å utvikle og forbedre tilbudet om bord til de frekvente reisende, og lanserer nå ”Fresh Bites”, friske og lette mellommåltider til kunder som reiser i SAS Plus på ruter innenfor Skandinavia og på korte ruter i Europa.  Fresh Bites tilbys fra slutten av mars og er et tillegg til det eksisterende tilbudet om bord.

I dag tilbys reisende i SAS Plus på skandinaviske og korte europeiske ruter et morgenmåltid på avganger før kl. 09:00 – og en søt eller salt snack på avganger etter dette tidspunktet. Fra 27. mars serverer SAS også Fresh Bites, som innebærer at reisende med SAS, i tillegg til de eksisterende snackstilbudene, kan velge et lett og velsmakende mellommåltid. Med et sunt og friskt alternativ forbedrer SAS matopplevelsen om bord og styrker tilbudet til de som reiser ofte.

- Vi jobber hele tiden med å utvikle og forbedre tilbudet vårt om bord. Våre frekvente reisende har etterspurt et lett og sunt måltid som kan stille den lille sulten på de korte reisene. Derfor er vi glade for at vi nå også kan tilby en frisk matbit som er laget av de beste råvarene, sier Stephanie Smitt Lindberg, produkt- og utviklingsdirektør i SAS.

Fresh Bites består av to kategorier med friske produkter: en ny sandwich og et antall småretter - noe lite og sunt - som kan hjelpe SAS kunder gjennom den neste etappen på reisen.

- Vi har testet produktene sammen med våre frekvente reisende og skreddersydd menyer etter det de mener passer til de kortere flyreisene," sier Stephanie Smitt Lindberg.

Fresh Bites og Pollarrull er inkludert i billettprisen i SAS Plus, mens Pollarrull kan kjøpes av reisende i SAS Go for 30 DKK, 35 NOK, 35 SEK eller 4 Euro, fra klokken ni og resten av dagen.

Tilbudet er tilgjengelig på flygninger på opp til 1 time og 20 minutter og serveres på ruter innenfor Skandinavia, på de fleste svenske innenriksruter og lengre norske innenriksruter samt korte europeiske ruter. Enkelte flygninger er unntatt årsaker på grunn av kort tid.

For ytterligere informasjon, kontakt presseavdelingen på + 47 64 81 88 00

SAS er Skandinavias største flyselskap med daglige flyvninger til destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er medlem av  Star Alliance  ™ og sammen med våre 26 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinasjoner i 193 land. For mere information, se  http://www.sas.no