SAS og Apollo signerer millionavtale

Apollo utvider sitt samarbeid med SAS og signerer nok en millionavtale foran vintersesongen. Dette betyr at Apollos kunder i vinter flyr med SAS-fly fra tretten ulike byer i Norge, Sverige og Danmark til åtte ulike destinasjoner i verden. Avtalen er verdt 590 millioner kroner.

I forkant av sommersesongen signerte SAS og Apollo en rekordavtale verdt 920 millioner kroner. Nå velger Apollo igjen SAS som ekstern partner til å fly sine kunder. SAS' punktlighet vektlegges tungt i Apollos valg av selskap. En annen avgjørende faktor er SAS' fleksible flåte som gjør det mulig for Apollo å tilby direktefly fra regionale flyplasser i Norge, Sverige og Danmark.

- Å kunne tilby våre kunder et flyprodukt av ypperste kvalitet er en selvfølge for Apollo. Etter et langt samarbeid med SAS vet vi at de leverer et produkt som er punktlig, fleksibelt og av høy kvalitet. Dette gjør at vi nok en gang signerer en ny avtale med SAS for vinterens flygninger, sier Mats Dahlquist, COO for Kuoni Nordic.

- Vi vet hvor høyt våre kunder verdsetter punktligheten vår, og vi forstår at dette er like viktig for Apollos kunder. Vi er veldig glade for at vi fortsatt har Apollos tillit og får fly deres kunder gjennom vintersesongen, og vi ser fram til å ønske dem velkommen ombord på Europas punktligste flyselskap, sier Annelie Nässén, VP Global Agent Sales i SAS.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef i Norge
Telefon: 95719211 og  e-mail: knut-morten.johansen@sas.no

www.twitter.com/SAS og www.facebook.com/SASSAS

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige avganger til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance™ og kan sammen med 27 partnere tilby over 1100 reisemål verden over i 185 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no