SAS og Statoil i nytt samarbeid

SAS og Widerøe har inngått en ny avtale med Statoil om selskapets flyreiser både innenlands og internasjonalt. Avtalen strekker seg over fem år inklusive opsjoner.

Et bredt nettverk og frekvente avganger var noen av faktorene som gjorde at SAS fikk fornyet tillit gjennom en ny avtale med Statoil. Avtalen strekker seg over tre år med opsjon på ytterligere to år.

SAS og Widerøe er foretrukket partner, hvilket innebærer at Statoils innenlands flyreiser vil bli gjennomført med SAS og Widerøe

- I SAS er vi glade for at vi kunne fornye vårt langvarige samarbeid med Statoil i ytterligere minst tre år, og vi er veldig stolte over tilliten og forventningene Statoil har til oss som flyselskap. Vi fortsetter å bygge på vår visjon om å gjøre livet enklere for våre skandinaviske reisende. I tillegg til satsing på en helt ny kabin, vil vi i løpet av kort tid også begynne å installere markedets raskeste WiFi i Europa og innenlands, sier Eivind Roald, kommersiell direktør i SAS.

For ytterligere informasjon, kontakt SAS pressevakt: 47 64 81 88 00

SAS ble stiftet i 1946 og er Skandinavias foretrukne flyselskap. SAS flyr til mer enn 100 destinasjoner i Skandinavia, Europa, USA og Asia. SAS er en av de stiftende medlemmer av verdens største globale flyselskapsallianse - Star Alliance ™. Sammen med våre 27 partnere flyr vi til mer enn 1300 destinationer i 190 land verden over. For mer information, besøk: www.sasgroup.net