SAS og Thai Airways utvider code-share samarbeidet

Report this content

Fra og med 08. april utvider SAS og Star Alliance-partner Thai Airways sitt eksisterende code-share samarbeid til å også inkludere Stockholm – Bangkok, Oslo – Bangkok og København – Bangkok. Dette skjer i tillegg til de eksisterende code-share destinasjonene i Thais regionale nettverk i Asia og SAS’ nettverk i Skandinavia og Europa.

– Det er meget gledelig at vi nå kan ta neste steg i samarbeidet med Thai Airways. Bangkok og Thailand er viktige destinasjoner for skandinaviske forretnings- og fritidsreisende. Vi ser nå frem til å kunne tilby kundene våre flere og bedre muligheter til å reise til Bangkok fra hele Skandinavia, sier Rickard Gustafson, VD og konsernsjef i SAS.

Den nye code-share avtalen gjør det mulig for SAS å tilby nonstop flyvninger fra Skandinavia til Bangkok. SAS’ kunder kan nå booke nonstop reiser til Bangkok på www.sas.no og samtidig tjene opp EuroBonus-poeng.

For ytterligere informasjon,
Vennligst kontakt:

Tormod Sandstø, Pressekontakt
Tlf 95718586
tormod.sandsto@sas.no

Route THAI Operating Flight Number SAS Marketing Flight Number Days Operated Departure Arrival Period
Bangkok-Copenhagen TG950TG952 SK8629SK8637 DailyFri, Sun BKK 0120BKK 1300 CPH 0740CPH 1920 08Apr-26Oct1301Jul-18Aug13 *
Copenhagen-Bangkok TG951TG953 SK8628SK8636 DailyFri, Sun CPH 1425CPH 2130 BKK 0600 +1BKK 1305 +1 08Apr-26Oct1301Jul-18Aug13 *
Bangkok-Stockholm TG960 SK8632 Daily BKK 0110 ARN 0700 08Apr-26Oct13
Stockholm-Bangkok TG961 SK8631 Daily ARN 1430 BKK 0550 +1 08Apr-26Oct13
Bangkok-Oslo TG954 SK8634 Mon,Wed, Fri,Sat,Sun BKK 0055 OSL 0725 08Apr-26Oct13
Bangkok-Oslo TG954 SK8634 Tue,Thu BKK 0055 OSL 0725 16Jun-15Aug13 *