SAS slipper flere hundre tusen lavprisbilletter til alle destinasjoner

I morgen 12. mars gjentar SAS suksessen fra i fjor, og slipper på ny flere hundre tusen lavprisbilletter til alle destinasjoner som selskapet flyr på. SAS befester dermed posisjonen som det flyselskapet som tilbyr flest lavprisbilletter i Skandinavia.

Billettene kan bestilles mellom 12. og 22. mars på www.sas.no, på 05400 eller hos ditt reisebyrå. Prisen inkluderer selvsagt innsjekket bagasje, fritt valg av seteplass, samt at du kan opptjene EuroBonus-poeng på utenlandsreisene, og nyte godt av fordelen ved å kunne reise med Europas mest punktlige flyselskap. Priseksempel innenriks (enkel) Oslo – Bergen fra 395,- én vei Oslo – Tromsø fra 495,- én vei Priseksempel Europa (enkel) Oslo – London/Paris fra 545,- én vei Oslo – Barcelona fra 645,- én vei Priseksempel USA/Asia (tur/retur) Oslo – Chicago fra 4295,- t/r Oslo – New York fra 4195,- t/r Reiseperiode innenriks og Europa: 15. april - 13. juni og 9. - 31. august Reiseperiode USA/ Asia: 1. mai - 18. juni Alle billetter må bestilles senest 22. mars 2010

Tags:

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway