• SAS/

SAS søker unge talenter til sin nye kampanje. Vinn inntil en million EuroBonuspoeng!

Report this content

Scandinavian Airlines henvender seg til alle unge mellom 18 og 25 år med sin nye kampanje på sosiale medier, SAS Rising Stars, som lanseres i dag. Unge talenter kan slippe fantasien løs og konkurrere om å vinne inntil en million EuroBonus poeng. Med så mange poeng kan du for eksempel reise 16 ganger tur/retur New York, Chicago eller Washington DC, eller 33 ganger tur/retur London, Paris, Amsterdam eller Brussel.

- Vi ønsker å fokusere med på unge reisende og har en mengde gode tilbud rettet mot de unge, som for eksempel vårt nye last minute-konsept og ungdomsprisene våre. Vi mener at en interaktiv kampanje i sosiale medier er den beste måten å kommunisere med denne aldersgruppen. Derfor lanserer vi nå SAS Rising Stars, sier Christina Ericsson, Dir. Online Communication i SAS.

Konkurransen går ut på at man - alene eller i team - lager en video som higlighter flere av våre ungdomstilbud. Det kan være en musikkvideo, en kortfilm, en reklame, reiserapport el lignende. Vær kreativ! For å vinne virtuelle EuroBonuspoeng må man samle så mange stemmer som mulig. En jurye bestående av tre av skandinavias hyppigst reisende unge EuroBonus Gold-medlemmer vil også gi poeng til sine favoritter.

Gulljuryen består av tre av Nordens mest frekvente unge reisende: Viktor Stenhjem, Kajsa Kling og Roberto Pinia.
- Jeg gleder meg virkelig til å sitte i gulljuryen og kunne påvirke resultatet av konkurransen om en million EuroBonus poeng. Jeg lover også å dele noen av mine personlige reisetips og -triks, sier Roberto Pinia, som har vært EuroBonus Gold-medlem fra han var 19 år gammel.

Vinnerne vil bli annonsert medio juni. For informasjon om hvordan du deltar, gå inn på www.flysas.com/sasrisingstars.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef, telefon 95 71 92 11

www.twitter.com/SAS og www.facebook.com/SAS

SAS Scandinavian Airlines er Nord-Europas ledende flyselskap med over 700 daglige avganger. I 2010 transporterte SAS 22 millioner passasjerer, og ble kåret til Europas mest punktlige flyselskap for andre året på rad. SAS har en flåte på 159 fly, som flyr til 100 destinasjoner i 31 forskjellige land.

Tags: