SAS starter direkterute Stavanger - Paris

SAS fortsetter satsningen på direkteruter fra Norge, og åpner til høsten for direkte forbindelse Stavanger - Paris. Den nye ruten vil opereres fire dager i uken.

– Med den nye direkteruten mellom Stavanger lufthavn Sola og Paris Charles de Gaulle kan enda flere nordmenn glede seg over å kunne fly direkte til europeiske storbyer uten å måtte reise via Oslo. I tillegg til å gjøre reisen enklere for våre norske passasjerer, inviterer vi samtidig flere turister inn til vårt vakre vestland. Det er bra - ikke bare for SAS, men også for Norge som turistmål, sier Snorre Andresen, Director Revenue Management i SAS.

Billetter er nå tilgjengelig for salg på sas.no og ruten vil være operativ fra og med mandag 27. august 2012. Priser fra 549,- én vei, som vanlig med gratis innsjekk, fritt setevalg, ett kolli bagasje kostnadsfritt, gratis kaffe og te, og selvsagt også opptjening av EuroBonuspoeng.

For ytterligere informasjon, kontakt
Knut Morten Johansen
Presseansvarlig/Informasjonssjef Norge
SAS
Telefon: 95719211
E-mail: knut-morten.johansen@sas.no

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser til populære destinasjoner som London, Amsterdam og Paris. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1000 reisemål i over 175 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no.

Tags:

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway