Telenor gir fornyet tillit til SAS Braathens - SAS Braathens flyr Telenor-ansatte

Telenor har valgt å forlenge sin flytransportavtale med SAS Braathens i ytterligere ett år, frem til utgangen av mars 2007. Avtalen omfatter flygninger både innenriks og internasjonalt ut fra Norge. - SAS Braathens har hatt et godt samarbeid med Telenor i mange år. Det er svært gledelig at Telenor, som er en av våre største konsernkunder, viser oss fornyet tillit på denne måten, sier salgsdirektør Petter Ek Jacobsen i en kommentar. Den nye avtalen med Telenor dekker de fleste destinasjoner der telecomkonsernet har virksomhet globalt. For mer informasjon, vennligst kontakt: Informasjonssjef SAS Braathens Siv Meisingseth tlf. 95716145

SAS er Nordens største børsnoterte fly- og reisekonsern og tilbyr flyreiser med utgangspunkt fra Nord-Europa. Scandinavian Airlines flyr internt i Skandinavia og til og fra destinasjoner i Europa, Nord-Amerika og Asia. SAS er medlem og en av grunnleggerne av verdens største flyallianse – Star Alliance – og kan sammen med 27 partnere tilby over 1300 reisemål i 192 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

• Knut Morten Johansen

Head of Media Relations Norway