Ny markedssjef for Scandic i Norge

Det er en glede å meddele at Kristine Schaug er ansatt som markedssjef i Scandic Norge.
Kristine Schaug startet i stillingen 16.februar 2009.

Kristine er utdannet sivilmarkedsfører ved BI/Norges Markedshøyskole og har i flere år jobbet innen forskjellige stillinger knyttet til marketing i hotellselskapet Rezidor Hotel Group. Det siste året har Schaug jobbet innen rekruttering og bemanning og kommer nå fra stillingen som Marketing Supervisor i Kelly Services. Schaug har også jobbet deltid i 4 år ved Scandic Hotels under studier.

”Jeg er veldig glad for å være tilbake i Scandic. De har gode verdier som fundament for sin hotelldrift og har bransjens ledende miljøprogram. I tillegg er de inne i en spennende periode med nye partnere, blant annet Jamie Oliver. Jeg gleder meg til å ta fatt på oppgavene!”, sier Kristine Schaug.
Mer om Scandics hotell i Norge

For mer informasjon, kontakt:
Kristine Schaug, markedssjef Scandic Norge, tlf.: +47 90 50 27 78
Geir Lundkvist, administrerende direktør Scandic Norge, tlf: +47 92 88 77 08