Scandics handikapambassadør på CNN

Magnus Berglund har vært Scandics ambassadør for funksjonshemmede i seks år. Nå retter CNN oppmerksomheten mot arbeidet hans og forteller historien om hvordan en bedrift jobber aktivt med tilgjengelighet.

For seks år siden var Magnus Berglund nærmest helt ute av arbeidsmarkedet. En dag presenterte han sin idé for Frank Fiskers, den gang sjef for Scandic i Sverige, om hvordan Scandic kunne jobbe mer med tilgjengeligheten på hotellene, og livet tok en ny vending. Denne inspirerende fortellingen har nå blitt til en reportasje på CNN World View. – Dette er en fantastisk bekreftelse på at det lønner seg på mer enn én måte å investere i tilgjengelighet. Jeg er svært stolt av både Magnus Berglund og Scandic, sier Frank Fiskers, som i dag er administrerende direktør og konsernsjef i Scandic. Se reportasjen her For mer informasjon, kontakt: Frank Fiskers, administrerende direktør og konsernsjef Scandic, tlf.: +46 709 73 52 03 Magnus Berglund, handikapambassadør Scandic, tlf.: +46 709 50 77 Jessica Agert, pressesjef Scandic, tlf.: +46 709 73 50 13 e-postadresse: jessica.agert@scandichotels.com