• Schwarzkopf/

Naturlig hårfarge og ekstra pleie med nye Natural & Easy – Beriket med innovativt Nutitive Oil Serum

Naturlig skjønnhet er noe en hver kvinne ønsker seg. Den nye formuleringen til Natural & Easy, med Nutritive Oil Serum, tilbyr et strålende fargeresultat og vakre naturlige nyanser i en og samme påføring. Serumet som inneholder paranøtt- og primulaolje, gir håret intensiv pleie og opp til 30 % mer glans.

Nye Natural & Easy fra Schwarzkopf har en innovativ Color-Mix teknologi som består av en forblandet miks av tre naturlig harmoniserte toner. Teknologien innebærer at man får naturlige skiftninger i håret som er like vakre som om de hadde vært naturlige. Den nye formuleringen gir også perfekt gråhårsdekning.

Nye Nutritive Oil Serum har blitt utviklet av Schwarzkopf hårpleieeksperter og er en høykonsentrert unik kombinasjon av næringsrike oljer. Serumet kombinerer de naturlige ingrediensene fra paranøtt- og primulaolje. Paranøttolje er en nærende olje rik på fettsyrer og vitaminer som gjør håret mykt og silkeblankt. Primulaolje har utmerkede fuktgivende egenskaper og inneholder antioksidanter som er perfekte for å pleie håret. Nutritive Oil Serum framhever hårets naturlige fargereflekser og gir et fargeresultat med opp til 30 % mer glans.

-  Alle vil ha en hårfarge som ser naturlig ut med naturlige skiftninger og ekstra glans. Med nye Nutritive Oil Serum og vår Color Mix- teknologi finnes det nå en hårfarge på markedet som gir et naturlig sluttresultat og som pleier håret ekstra mye, sier Sigrid E. Løvold, produktsjef for Natural & Easy i Norge.

Nye Natural & Easy finnes i 18 naturlig skiftende nyanser. Du finner de i faghandel til en veil. pris på 125 kr.

522 Sølv Lysblond
532 Lys Askeblond Perlemor
546 Mellom Kopperblond
560 Lysbrun