Seal-Jet Norge AS flytter til Fredrikstad

Tetningsleverandøren Seal-Jet Norge AS tar i bruk nye lokaler og står langt bedre rustet til å møte økende krav fra industrien.

- Bransjen går godt og med stadig flere ansatte og økende ordremengde er nye lokaler helt nødvendig for å styrke logistikken. Samtidig legger vi godt til rette for produktutvikling, dokumentasjon og testing, forteller daglig leder Pål Christian Næss. Som en følge av skjerpede krav - særlig fra offshoreindustrien - har Seal-Jet Norge AS også etablert en utviklingsavdeling for spesialtilpassede tetningsløsninger. Bedriftens nybygg ligger på Nøkleby industriområde i Fredrikstad.

Om oss

Seal Jet Norge er en ISO-9001 godkjent bedrift. Vi har levert tetninger siden 1989. Med vår viten og teknologi har vi løst en rekke tetningsproblemer der andre har måttet gi tapt. Vi er kjent som en rask og pålitelig leverandør og har markedets største utvalg av standard tetninger og pakninger på vårt lager i Sarpsborg. Et nettverk av leverandører over hele verden hjelper oss å holde leveringstider og priser nede.