Sharp kommer med en stilren serie av mikrobølgeovner i rustfritt stål

Nå lanseres Streamline, Sharps nye serie mikrobølgeovner i rustfritt stål med trendy design. Med tre ulike modeller finnes det en Streamline for ethvert hjem.

Streamline-serien omfatter en 800 W-ovn på 20 liter for enkel tilberedning, oppvarming og tining, i tillegg til en 20-litersovn med grill, samt toppmodellen med 25 liters kapasitet, 900 W effekt og mange ekstrafunksjoner.

Elegant og enkel i bruk
Streamline er Sharps første modeller med et enhetlig og klassisk design i rustfritt stål. Alle modeller har oversiktlig betjeningspanel med få knapper og integrert håndtak.

– Streamline-modellene er vår hittil mest elegante serie av mikrobølgeovner. Vi synes ikke kunden skal måtte gi avkall på god design, uansett budsjett, og alle Streamline-modeller, fra den enkleste til den mest avanserte, har derfor det samme klassiske utseendet, sier Per-Martin Öhman, produktsjef hos Sharp Electronics (Nordic).

Solo eller grill
Streamline-serien består av to solomodeller og en modell med grillfunksjon. Solomodellene (henholdsvis 20 liter / 800 W og 25 liter / 900 W) har åtte automatinnstillinger, opptining med vekt/tidsberegning, barnesikker lås og startforsinkelse. 25-litersmodellen har dessuten en hurtigknapp for popcorn.

Grillmodellen (800 W + 1000 W grill) har 20 liters kapasitet. Den har alle funksjonene solomodellene har, pluss en grill som er perfekt for å smelte ost eller for å få pizzaen sprø.

Alle modeller har energisparingsmodus og bruker mindre enn 1 W i hvilemodus.

Streamline-modellene er tilgjengelige fra og med juni 2014 hos de store forhandlerne.

Anbefalte cirkapriser:
R-222STWE Solo 20 l, 1300 kr
R-322STWE Solo 25 l, 1400 kr
R-622STWE Grill 20 l, 1500 kr

For mer informasjon
Per-Martin Öhman, nordisk produktsjef i Sharp Electronics Nordic, +46 70 513 0514, permartin.ohman@sharp.eu
Birgitta Olsson, PR-sjef Sharp Electronics Nordic, +46 70 644 4366, birgitta.olsson@sharp.eu

Sharp husholdningsprodukter
I over femti år har Sharp utviklet produkter for helse og velvære. This is why våre mikrobølgeovner og dampkoker gjør at det er enkelt å lage sunn og god mat. Og våre luftrensere bruker en  revolusjonerende Plasma teknologi for renere luft. For mer informasjon: www.sharp.no