Sharp utnevner ny europeisk produkt- og markedssjef

Sharp Europe har utnevnt Jason Cort til europeisk produkt og markedssjef for Information Systems Division. Tjenesten dekker hele Dokument divisjonen, men også produktspekteret av Visual Solutions.

Jason Cort vil gjennomføre den europeiske strategien for information systemes divisjonens produkt planlegging og markedsføring. Jason Cort har 17 års erfaring med en av verdens største multinasjonale print og dokumentprodusenter og skal lede Sharp i utviklingen av neste generasjons Managed Print og Content Services over hele Europa.

– Sharp er i en spennende stilling. Min oppgave er å definere vårt produkttilbud, utvide våre tjenester og utvikle virksomhet som går over grensene. Sharp har en sterk integrasjon mellom dokumentløsninger og visuelle produkter. Det gir oss mulighet til å forandre måten folk jobber på og lede dem mot en mer intuitiv, kreativt og effektiv arbeidsmetode, sier Jason Cort.

Dagens produktspekter fra Sharp omfatter et bredt utvalg av plassbesparende multifunksjonssystemer og skrivere samt høyvolumsmaskiner for grafisk produksjon.

Som tilleggstjenester tilbyr vi en rekke verktøy og integrerte tjenester for å hjelpe bedrifter med å administrere sin informasjon mer effektivt. Et eksempel er Cloud PortalOffice som nylig blev lansert, en skytjeneste som gjør det enklere for bedrifter å holde kontakten samt samarbeide og gi prestere bedre.

Innenfor Visual Solutions tilbyr vi bedriften et utvalg av visuelle produkter som interaktive whiteboards, LCD-skjermer og projektorer. Nylig ble neste generasjons samarbeidende touch-skjermer lansert , BIG PAD. Dette er et eksempel på hvordan Sharps multifunksjonsmaskiner og skjermer er integrert. Brukere kan få tilgang til samt redigere dokumenter på deres BIG PAD og skrive ut direkte under presentasjoner.

For mer informasjon
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivisjon, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu
Birgitta Olsson, PR-sjef, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 644 43 66, birgitta.olsson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyr kraftfulle og prisbelønnede dokumentsystemer som gir raskere og mer effektive arbeidsmetoder og gjør alle på arbeidsplassen mer produktive. Sharp har alt fra plassbesparende skrivere og kopimaskiner i svarthvitt og farger til allsidige høyhastighets- og multifunksjonssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunksjonssystemer til kraftfulle informasjonsportaler integrert med skyen og forretningsapplikasjoner. Sharp Optimized Services hjelper virksomheter med å oppnå økt kontroll, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en skytjeneste som gjør det enkelt å dele dokumenter og informasjon og samarbeide online. /This is Why Sharp er den perfekte løsningen for hver arbeidsplass. For mer informasjon, besøk www.sharp.no.