Sharp vinner pris for farge-og bildekvalitet

Det uavhengige testforetaket Buyers Laboratory lovpriser Sharps multifunksjonsskriver i high-end A3 fargekategori for eksepsjonell bildekvalitet og kraftige skannefunksjoner.

– Vi er stolte over å igjen tiltrekke oss oppmerksomheten til Buyers Laboratory. Dette er et resultat av påliteligheten og ytelsen MX-6240N gir. Prisen er et bevis på Sharp sin posisjon i høyvolumssegmentet og er en hyllest til våre produkter som er av høy kvalitet, sier Jonne Zachrisson, nordisk produktsjef i Sharp Electronics (Nordic).

Buyers Laboratories assisterende direktør Lynn Nannariello sier følgende: "I tillegg til at MX-6240N har raskere skannehastigheter enn gjennomsnittet, har det også fargeskanningfiler som er mindre enn vanlig. Skriveren støtter også en imponerende sanntids forhåndsvisning som lar brukerne se, zoome, rotere, flytte og slette sider."

MX-6240N
Sharp MX-6240N kan skrive ut, skanne og kopiere i hastigheter opp til 62 sider per minutt. En av de viktigste funksjonene er en 10.1 tommers berøringsskjerm i farger, med samme berøringsteknologi som brukes i smarttelefoner og nettbrett slik at man enkelt kan trykke og sveipe. MX-6240N er intuitiv å bruke og inneholder komplekse skriverfunksjoner og en papirkapasitet på 8500 ark. Den kan også håndtere en rekke forskjellige papirtyper, størrelser opp til SRA3 og papirtetthet opp til 300g/m2. I tillegg til dette inkluderes omfattende papirhåndtering og etterbehandlingsalternativer, som for eksempel stifting, hulling, bretting og beskjæring.

For mer informasjon, vennligst besøk:
www.humansinvent.com
www.youtube.com/SharpEurope

For mer informasjon
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivisjon, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu
Birgitta Olsson, PR-sjef, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 644 43 66, birgitta.olsson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyr kraftfulle og prisbelønnede dokumentsystemer som gir raskere og mer effektive arbeidsmetoder og gjør alle på arbeidsplassen mer produktive. Sharp har alt fra plassbesparende skrivere og kopimaskiner i svarthvitt og farger til allsidige høyhastighets- og multifunksjonssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunksjonssystemer til kraftfulle informasjonsportaler integrert med skyen og forretningsapplikasjoner. Sharp Optimized Services hjelper virksomheter med å oppnå økt kontroll, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en skytjeneste som gjør det enkelt å dele dokumenter og informasjon og samarbeide online. /This is Why Sharp er den perfekte løsningen for hver arbeidsplass. For mer informasjon, besøk www.sharp.no.