Sharps multifunksjonsskrivere er klare til å koble seg på skyen

Sharps nye serie av svart-hvitt multifunksjonsskrivere kan kobles til skytjenesten Cloud Portal Office og har flere avanserte miljøvennlige funksjoner som lar bedrifter spare både penger og miljø.

Den nye serien med svart-hvitt multifunksjonssystemer (MFP) og som er sky-kompatibel utvider Sharps utvalg av multifunksjonsskrivere og utfyller de tidligere modellene for fargeutskrifter og gir et enhetlig og brukervennlig grensesnitt.

Våre nye sky-tilkoblede multifunksjonsskrivere gir et raskt, energieffektivt og trygt alternativ for både mellomstore og store bedrifter. De møter ikke bare dagens behov, men er også klar for morgendagens utfordringer, sier Jonne Zachrisson, nordisk produktsjef i Sharp Electronics (Nordic).

Miljøvennlige funksjoner
Den nye serien av multifunksjonsskrivere inkluderer et utvalg av smarte og energisparende funksjoner. De kan for eksempel gå i dvalemodus når de beregner at de ikke vil bli brukt. Brukere kan også velge ”auto-off” etter at hver jobb er fullført og stille inn på faste tider for å slå av for dagen. I tillegg brukes en ny type toner, Mycrostoner-CAP TM som krever lavere fikseringstemperatur og systemet trenger dermed mindre energi, sparer miljøet og reduserer kostnadene.

Klar for Cloud
Modellene MX-M565N, MX-M465N og MX-M365N inkluderer trådløs LAN-tilkobling som standard og kan enkelt dele informasjon med Sharps nye skytjeneste Cloud Portal Office. Ett trykk på LCD-skjermen gir brukeren tilgang til informasjon som er lagret i skyen. Brukere kan også jobbe mer effektivt ved å skanne direkte til nettskyen og deretter dele dokumenter med kolleger i og utenfor kontoret.

Modellene MX-M564N, MX-M464N og MX-M364N som har en annen plattform og standardspesifikasjon kan for fremtidige behov enkelt oppgraderes for tilkobling til Sharps skytjenester via kontrollpanelet. Disse modellene har mulighet for trådløs LAN-tilkobling via et ekstra tilbehør.

Prestasjonsfremmende funksjoner
I tillegg til rask og pålitelig utskrift og kopiering, samt raske søk og en høy volumkapasitet finnes også automatiske etterbehandlingsalternativer for å produsere profesjonelle og lettleste høykvalitets dokumenter.

Høy kvalitetsstandard
Den nye MFP-serien tilbyr en rekke modeller som kan tilpasses for å møte virksomhetens behov uten å måtte bruke penger på unødvendige funksjoner. Alle modellene har høy hastighet og tosidig skanning som standard, og utskrifter i 56, 46 eller 36 sider per minutt.

Sharp multifunksjonsmaskiner har følgende funksjoner:

MX-M565N, MX-M465N og MX-M365N

• Nettsky-klar
  • Et 10,1 tommers multi-touch LCD panel
  • 1200 x 1200 dpi oppløsning
  • 150 arks "Duplex Single Pass Feeder"
  • WiFi-standard

MX-M564N, MX-M464N og MX-M364N

• 7 tommers LCD-panel i farger
  • 600 x 600 dpi oppløsning
  • 100 arks "Duplex Single Pass Feeder"
  • WiFi tilgjengelig som ekstrautstyr

Alle modeller er tilgjengelig gjennom Sharps autoriserte forhandlere. For mer informasjon, inkludert produktspesifikasjonsblad, besøk www.sharp.eu.

For mer informasjon
Jonne Zachrisson, nordisk produktansvarlig ved Sharps dokumentdivisjon, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 611 36 25, jonne.zachrisson@sharp.eu
Birgitta Olsson, PR-sjef, Sharp Electronics (Nordic) AB, +46 70 644 43 66, birgitta.olsson@sharp.eu

Om Sharp Dokument
Sharp tilbyr kraftfulle og prisbelønnede dokumentsystemer som gir raskere og mer effektive arbeidsmetoder og gjør alle på arbeidsplassen mer produktive. Sharp har alt fra plassbesparende skrivere og kopimaskiner i svarthvitt og farger til allsidige høyhastighets- og multifunksjonssystemer. Sharp Open Systems Architecture (OSA) forvandler multifunksjonssystemer til kraftfulle informasjonsportaler integrert med skyen og forretningsapplikasjoner. Sharp Optimized Services hjelper virksomheter med å oppnå økt kontroll, effektivitet og produktivitet. Sharp Cloud Portal Office er en skytjeneste som gjør det enkelt å dele dokumenter og informasjon og samarbeide online. /This is Why Sharp er den perfekte løsningen for hver arbeidsplass. For mer informasjon, besøk www.sharp.no.