Valora Trade Nordic i Danmark velger Software Innovation

(Lysaker, 27.11.08) Software Innovation og Valora Trade Nordic har inngått en ny og utvidet avtale om bruk av CRM-løsningen - MultiMark Retail - fra Software Innovation. Løsningen skal anvendes i de fire nordiske landene, og avtalen har en verdi på NOK 5-7 millioner.

Avtalen omfatter lisenser med tilhørende vedlikehold til den nordiske del av Valora Trade, samt konsulenttjenester til sikring av selve løsningen, herunder integrasjon til Valora Trade konsernets ERP system.

- Avtalen er vesentlig for Software Innovation, da den understreker selskapets posisjon som en ledende leverandør av CRM-løsninger innenfor dagligvaresektoren i Danmark, sier adm. direktør Peter Perregaard i Software Innovation Danmark.

MultiMark Retail
MultiMark Retail er en helhetlig CRM-løsning, som støtter eksterne selgere, salgsservice, marketing og key account management i deres salgsprosess. Ved å tilby både eksterne selgere og interne medarbeidere i dagligvaresektoren en behovsorientert it-løsning, sikres et høyt kommunikasjonsnivå samt en optimalisering av sentrale forretningsprosesser.

Adm. direktør Peter Perregaard, Software Innovation Danmark – tlf. +45 24 62 36 42
Konserndirektør Jan Kirkerud, Software Innovation ASA – tlf. +47 98 21 38 12

Om oss

Om Software Innovation:Software Innovation er med sine om lag 400 ansatte, er et av Skandinavias fremste IT-miljøer. Vi er Skandinavias ledende selskap i å hjelpe virksomheter med å styre, håndtere og dele informasjon og dokumenter. Med over 25 års erfaring og kompetanse på området vil vi satse målrettet på å hjelpe kundene med å håndtere den kraftige økningen i informasjonsmengden. Vi tilbyr tjenester og produkter innenfor områdene informasjonsstyring, dokumenthåndtering og samhandling.