Bruker vinterferien på biblioteket

I neste uke vil flere tusen skolebarn i Stavanger og omegn ha ferie. Mange små og store ønsker gjerne å finne på noe hyggelig sammen. I den forbindelse tilbyr Stavanger bibliotek daglige arrangementer både på Madla bibliotek og Sølvberget.

Dette er første året Madla bibliotek har egne arrangementer rettet mot barn og ungdom i vinterferieuka. En gruppe på ti heldige ungdommer får muligheten til å delta på Illustrasjonskurs med kursholder fra Grafill. Kurset er gratis og varer i 3 dager. Arrangementer på to steder I tillegg vil barn kunne se film, se teater og høre fortellinger både på Madla og Sølvberget hele uka. - Vi er veldig stolt av å ha et så rikt og fyldig program hele uken for barn både på Madla og her på Sølvberget, sier Siri Odfjell Risdal som er leder for barne- og ungdomsbiblioteket på Sølvberget. - Vår erfaring er at publikum setter pris på at det er et spesielt tilbud på biblioteket for barn denne uken, og opplever hvert år at både høst- og vinterferiene trekker svært mange besøkende. For detaljert program se vedlagte oversikt. KONTAKT: Program på Sølvberget Siri Odfjell Risdal, Leder Barne- og ungdomsbiblioteket, Mobil: 48155406 Program på Madla bibliotek Gro Haugastuen, Leder Madla bibliotek, Mobil: 97139858