Ingeborg Sanner blir prosjektleder for Litteraturhus/Kiellandsenter i Stavanger

I dag ble prosjektlederen for Litteraturhus/Kiellandsenter presentert på Kult.kafeen i Stavanger. Hun heter Ingeborg Sanner, er 32 år og kommer fra Stavanger.

Sanner er utdannet teaterviter og teatertekniker, men har hovedvekten av sin arbeidserfaring fra ulike organisasjoner hvor hun har jobbet både politisk og organisatorisk. Hun har de siste årene vært ansatt i Nei til EU. Fokuserer på innholdet Mange har allerede ytret sine meninger om hva byens Litteraturhus/Kielland-senter skal være. Sanner ser på oppgaven som både spennende og utfordrene, og ønsker å skape et levende litteraturhus. – Engasjementet i regionen rundt dette huset har væt stort, nå starter arbeidet med å konkretisere og spisse planene, samtidig som vi skal utvikle og igangsette innholdet for huset, sier Sanner. For mer informasjon ta kontakt med: