Argo Securities AS ansetter Guttorm Egge som Analysesjef Kreditt

Guttorm Egge er ansatt som Analysesjef Kreditt i Argo Securities AS. Egge kommer fra tilsvarende stilling i Nordea Markets, og regnes som en av Norges fremste kredittanalytikere, spesielt innen bank/finans og kraft.

Vi er meget tilfreds med ansettelsen av Guttorm, og ansettelsen vil gi oss et faglig løft i vår løpende virksomhet både mot profesjonelle investorer i fremmedkapital papirer og utstedere av disse, sier Stein-Are Jensen, Leder Fremmedkapital i Argo Securities AS.

- Med trekløveret Kim Evjenth, Elisabeth Holvik og Guttorm Egge har Argo Securities fått på plass et svært faglig kompetent team innen aksjestrategi, makro og kredittanalyse. Vi er overbevist om at dette vil gjøre oss til en attraktiv samtalepartner og rådgiver for våre kunder. Ansettelsen av Egge er et skritt i retning mot å etablere oss blant de ledende aktørene i det norske markedet for finansielle tjenester, sier Mark Carey, adm. direktør i Argo Securities AS.