Hanne Johansen Nordgaard slutter i SpareBank 1 Nord-Norge

Hanne Johansen Nordgaard  slutter 31. desember 2016 som konserndirektør for SpareBank 1 Nord-Norge region Helgeland, for å overta som administrerende direktør for Helgeland Sparebank 1. september 2017.

– Vår offensive tilnærming til markedet i Helgeland fortsetter. Vi har sterke finanssentre og et meget dyktig lag i regionen. Det skal vi bygge videre på, sier Jan-Frode Janson, konsernsjef i SpareBank 1 Nord-Norge.

– Våre kunder vil ikke merke noe til overgangen. Vi vil nå bruke dagene frem mot jul til å planlegge veien videre, også med hensyn til ledelse av region Helgeland, sier Janson.

Kontaktperson i SpareBank 1 Nord-Norge:

Kommunikasjonssjef Stein Vidar Loftås, mobil 951 26 576 eller e-post svl@snn.no