Ny banksjef for Bodø personmarked

Terje Edelsteen Moen er ansatt i stillingen som ny banksjef for Bodø personmarked (PM)

Moen er utdannet siviløkonom fra Høgskolen i Bodø. Han har vært ansatt i SpareBank1 Nord-Norge siden april 2005 som senior bedriftsrådgiver i bedriftsmarked (BM) Salten. Før Moen begynte i banken arbeidet han i IT- og regnskapsbransjen i 11 år, og sist i Visma Services. Fra denne perioden tar han med seg syv års erfaring fra ulike lederstillinger. Den nye banksjefen tiltrer stillingen i løpet av april 2010.

- Jeg er svært glad for å få denne muligheten, og til å kunne få nye oppgaver og utfordringer internt i SpareBank1 Nord-Norge. Jeg ser fram til å jobbe med et spennende fagfelt i en region med stort potensial, sier Moen.

Kontakttelefon:
Terje Edelsteen Moen: