Presentasjon av regnskap 2. kvartal 2011

Presentasjon SpareBank 1 Nord-Norge, SpareBank 1 SMN, SpareBank 1 SR-Bank og SpareBank 1 Gruppen AS 2. kvartal 2011

I forbindelse med fremleggelsen av resultatet for 2. kvartal 2011 for SpareBank 1 Nord-Norge, SpareBank 1 SMN, SpareBank 1 SR-Bank og SpareBank 1 Gruppen AS inviteres det til presentasjon:

onsdag, 10. august 2011 kl. 16.00
Shippingklubben, Haakon VIIs gate 1, Oslo

Møtet avholdes med webcast.

Presentasjonene holdes av:

SpareBank 1 Nord-Norge
adm. direktør Hans Olav Karde

SpareBank 1 SMN
konsernsjef  Finn Haugan

SpareBank 1 SR-Bank
adm. direktør Arne Austreid

SpareBank 1 Gruppen
adm. direktør Kirsten Idebøen

Etter presentasjonen inviteres det til fjordtur med seilskuten Christiania, med avgang fra Rådhusbryggen ca kl.19.00. Retur ca kl. 22.00.

For påmelding til presentasjon og båttur, vennligst send melding til e-post: inger.tuxen@sr-bank.no