SpareBank 1 Nord-Norge: Felles resultatpresentasjon, 3. kvartal 2017

SpareBank 1 Nord-Norge, SpareBank 1 SMN og SpareBank 1 Østlandet inviterer til felles presentasjon av 3. kvartal 2017.

Tid: Fredag 27. oktober 2017, kl. 08.00

Sted: SpareBank 1 Markets AS, Olav V’s gate 5, Oslo

Det serveres frokost fra kl. 07.30-08.00.

Program:

08.00: Introduksjon ved sjeføkonom Harald Magnus Andreassen

08.15: SpareBank 1 Nord-Norge ved konsernsjef Jan-Frode Janson, finansdirektør Rolf Eigil Bygdnes og konserndirektør kreditt og risikostyring, Liv B. Ulriksen.

08.45: SpareBank 1 SMN

09.15: SpareBank 1 Østlandet

Det er åpent for 1-1-møter fra kl. 10.30. De som ønsker dette kan kontakte Kathrine Flaaten i SpareBank 1 Markets ( kf@sb1markets.no , +47 970 61 922)

Velkommen!