SpareBank 1 Nord-Norge med nytt rentekutt

Med rekordlave 1,95 prosent som beste fastrentetilbud skjerper landsdelsbanken innsatsen i kampen om de nordnorske boliglånene.

I dag setter SpareBank 1 Nord-Norge ned prisen på fastrentelån. Bankens beste fastrentetilbud vil nå være 1,95 prosent på tre års binding for LO-medlemmer under 34 år.

- Utviklingen i markedsrentene gjør at vi nå kan tilby rekordlave renter, sier Ronni Møller Pettersen, konserndirektør for salg og kunderelasjoner i SpareBank 1 Nord-Norge.

Kampen om Nord-Norge
Den siste tiden har det vært hard konkurranse om nordnorske boliglånskunder. Det er en konkurranse SpareBank 1 Nord-Norge skal vinne.

- Vi skal alltid være konkurransedyktige, også på pris. Derfor tilbyr vi nå noen av markedets beste priser på fastrentelån. Med dagens rentekutt tilbyr vi nå folk flest et like godt eller bedre tilbud enn de andre norske storbankene. Det skal lønne seg å velge nordnorsk, slår Møller Pettersen fast.

Slik er SpareBank 1 Nord-Norges nye priser på fastrentelån:

Bindingstid 3 år
LO-medlemmer under 34 år: 1,95 %
Øvrige kunder: 2,10 %

Bindingstid 5 år
LO-medlemmer under 34 år: 2,30 %
Øvrige kunder: 2,40 %

Bindingstid 10 år
LO-medlemmer under 34 år: 2,95 %
Øvrige kunder: 3,05 %

Kontaktpersoner:
Ronni Møller Pettersen, konserndirektør salg og kunderelasjoner, telefon 992 88 216