Presentasjon SpareBank 1 SR-Bank 3. kvartal 2008

I forbindelse med fremleggelsen av resultat for 3. kvartal 2008 for SpareBank 1 SR-Bank inviteres det til presentasjon:

Fredag, 31. oktober 2008 kl 08.15
Shippingklubben, Haakon VII's gt. 1, Oslo

Adm. direktør Terje Vareberg og konserndirektør økonomi og finans Lisbet K. Nærø vil være tilstede og presentere hovedtrekk fra virksomheten og regnskapet for SpareBank 1 SR-Bank.

Det vil bli servert frokost.

Vi håper du har anledning til å delta, og ber om påmelding til presentasjonen ved å kontakte Inger Årsvoll Tuxen, telefon: 51 50 95 51 eller e-mail: inger.tuxen@sr-bank.no

Helgeland Sparebank vil presentere sine regnskapstall umiddelbart etter SpareBank 1 SR-Banks presentasjon.