SpareBank 1 SR-Bank - Presentasjon av årsresultat 2004

I forbindelse med fremleggelsen av årsresultatet for 2004 for SpareBank 1 SR-Bank, inviteres det til presentasjon :

Tid: Fredag, 4. februar 2005 kl. 08.00
Sted: Shippingklubben, Haakon Vii gate 1, Oslo

Det vil bli servert frokost.

Adm. direktør Terje Vareberg og økonomidirektør Tor Dahle vil være tilstede og presentere hovedtrekk fra virksomheten og regnskapet.

For påmelding, vennligst kontakt Seri Berge, telefon 51 50 95 50 eller e-mail: seri.berge@sr-bank.no.

Webcast:
Presentasjonen vil bli overført direkte fra www.sr-bank.no (IR seksjonen) og www.oslobors.no/webcast. Opptak av presentasjonen vil finnes tilgjengelig etter at konferansen er avsluttet. For å sikre at webcasten fungerer i forkant av pressekonferansen, vennligst logg inn på en av de to ovenfornevnte linkene og sjekk at presentasjonen og lyden virker.

Stavanger, 26. januar 2005

SpareBank 1 SR-Bank