SpareBank 1 SR-Bank ASA : Presentasjon foreløpig årsregnskap 2012

I forbindelse med fremleggelsen av foreløpig årsregnskap 2012 for SpareBank 1 SR-Bank ASA inviteres det til presentasjon:

Fredag 8. februar 2013 kl. 08.15
Shippingklubben, Haakon VII's gate 1, Oslo

Presentasjonene holdes av:
Adm. direktør Arne Austreid og konserndirektør økonomi og finans Inge Reinertsen

Møtet avholdes med web-cast. Link vil bli lagt ut på www.sr-bank.no under Investor Relations. Kvartalsrapport og presentasjonsmateriell vil bli offentliggjort torsdag 7. februar ca. kl 17.00.

Det serveres en enkel frokost fra kl 08.00.

Vi håper du har anledning til å delta, og ber om påmelding til presentasjonen ved å kontakte Inger Tuxen, på e-mail: inger.tuxen@sr-bank.no

This information is subject of the disclosure requirements pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

SpareBank 1 SR-Bank er Norges nest største sparebank og har sitt markedsområde i Rogaland, Agder og Hordaland. Vi tilbyr finansielle produkter og tjenester bl.a. innenfor utlån og innskudd, fond og kapitalforvaltning, forsikring og pensjonssparing, betalings- og finansieringstjenester, eiendomsmegling og tjenester knyttet til penge- og kapitalmarkedet. Hovedkontoret er i Stavanger.