SpareBank 1 SR-Bank ASA (SRBANK); Påminnelse - invitasjon til resultatpresentasjon for 2. kvartal 2018

SpareBank 1 SR-Bank ASA offentliggjør resultat for 2. kvartal 2018, onsdag 8. august. I den anledning inviteres det til følgende presentasjoner:

SpareBank 1 SR-Bank ASA presentasjon

Frokostpresentasjon for analytikere, investorer og media i Oslo, onsdag 8. august 2018 kl 08.15

Sted: SpareBank 1 Markets lokaler i Oslo, Olav Vs gate 5.

Det vil bli servert en enkel frokost fra kl 08.00 Presentasjonen holdes av: Adm. direktør Arne Austreid og Konserndirektør økonomi og finans Inge Reinertsen.

Felles presentasjon

Det vil også bli avholdt presentasjon av 2. kvartals resultat kl 16:00 samme dag, og da i felleskap med følgende; SpareBank 1 SMN, SpareBank 1 Nord-Norge, SpareBank 1 SR-Bank ASA, SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 Gruppen.

Tid: Onsdag 8. august 2018 kl. 16.00

Sted: Grand Hotel (Rococo-salen), Karl Johans gate 31, Oslo

For de som ikke har anledning til å delta vil det bli overføring via web-cast: www.sr-bank.no

Presentasjonene holdes av:
SpareBank 1 Østlandet; Finansdirektør Geir-Egil Bolstad
SpareBank 1 Nord-Norge; Konsernsjef Jan-Frode Janson og finansdirektør Rolf Eigil Bygdnes
SpareBank 1 SMN; Konsernsjef Finn Haugan og finansdirektør Kjell Fordal
SpareBank 1 SR-Bank ASA; Adm. direktør Arne Austreid og konserndirektør økonomi og finans Inge Reinertsen
SpareBank 1 Gruppen: Adm. direktør Turid Grotmoll

Det vil være lett servering fra 15:30. Etter presentasjonen inviteres det til god mat og drikke på takterrassen på Grand Hotel.

Vennligst send oss din påmelding innen 6. august 2018 til;
corporateaccess@sb1markets.no