SSAB kunngjør Pon Equipment som Hardox In My Body-medlem i Norge

Nylig kunngjorde SSAB den norske Caterpillar-forhandleren Pon Equipment som nytt medlem av Hardox In My Body. Kunngjøringen skjedde samtidig med åpningen av merkets nye anlegg i Berger på Skedsmokorset.

Pon Equipment produserer blant annet mellomstore og store skuffer for hjullastere. De driver også med salg og utleie av anleggsmaskiner og -utstyr. Men det er på grunn av skuffene de nå er tatt opp som medlem.

- Vi er stolte av å kunngjøre Pon Equipment som medlem av Hardox In My Body Family, sier Tobias Appelkvist (tidligere) og Johan Mattsson (nåværende) Sales Manager of SSAB Special Steels i Norge. De har bevist at de har kapasitet til bli medlem av denne familien.

Å bruke Hardox i skuffematerialet vil sørge for lang levetid og produktkvalitet. Bedriften har strebet etter å være først ute med tekniske løsninger og materialvalg. Resultatet er et konkurransedyktig og flott produktutvalg.

- Vi har brukt mye tid og penger på vår utvikling og produksjon av disse skuffene. Å flytte til et nytt anlegg føles også godt. Og vi er stolte over at vi nå også er medlem av «Hardox In My Body». Det er fantastisk, sier Sven Henning Roseth, Service Manager Pon Equipment.

Pon Equipment eies av Pon Holding, et nederlandsk selskap med over 500 bedrifter i 10 land. Pon Equipment er en del av den internasjonale avdelingen under Pon Holdings som består av Pon Equipment og Pon Power med kontorer i Norge, Sverige, Danmark og Nederland.

For mer informasjon, kontakt:

Johan Mattsson, Regional Sales Manager, SSAB Special Steels Norway
+47 906 099 40

Sven Henning Roseth, Reg.leder/Service Manager Pon Equipment

Bilde 1: Skuffe 1
Billedtekst:
En av de sertifiserte Hardox In My Body-skuffene fra Pon Equipment

Bilde 2: Sven H R
Billedtekst:
Sven Henning Roseth, Reg.leder/Service Manager Pon Equipment

Om oss

SSAB er et nordisk og USA-basert stålkonsern som tilbyr verdiøkende produkter og tjenester utviklet i nært samarbeid med selskapets kunder for å skape en sterkere, lettere og mer bærekraftig verden. SSAB har ansatte i over 50 land, og har produksjonsanlegg i Sverige, Finland og USA. SSAB er notert på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm, og har en sekundær notering på NASDAQ OMX i Helsingfors. www.ssab.com.