- Ferie er å være med familien

I februar tok tidligere KrF-politiker og Skal vi danse-stjerne Inger Lise Hansen med familien til Gran Canaria , og på Kanariøya koste datteren seg i Bamseklubben mens foreldrene fikk alenetid.

- Ferie for meg er å slappe av og være ved sjøen og stranden - og ikke minst være med familien. Alt det har jeg fått her, forteller Hansen som nylig besøkte Gran Canaria for første gang.

Hun tok med datteren Filippa (4) og mannen David til Star Tours hotell Blue Village Playa Feliz på Bahia Feliz . Iløpet av de to ukene familien tilbrakte på Kanariøya, fikk de voksne også litt alenetid mens Filippa var i Bamseklubben på dagtid.

- Det var bra både for henne og for oss, forteller kjendisen.

På Gran Canaria fikk familien tid til både bading, spa-besøk og delfinshow, og Hansen er glad for at hun valgte å ta med familien på ferie.

- Ferien på Gran Canaria har vært veldig spesiell, både fordi vi har kunnet slappe av på stranden og ved bassenget, men også fått gått på fjelltur, vært i Palmitos Park og tuslet rundt langs seilbåthavnen i Mogan. Det er en fin måte å se en øy som har mer enn bare strender.

Se film fra Inger Lise Hansens Gran Canaria-opphold her .

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.