Bamseshow på Reiseliv 2010

Star Tour inviterer alle barn til Bamseklubb og stort Bamseshow under helgens reiselivsmesse på Lillestrøm.

- Fjorårets Bamseklubb var en suksess, både for liten og stor. Mens barna koste seg i Bamseklubben fant mamma og pappa reiseinspirasjon i fred og ro, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour. Hun ser frem til å være til stede på reiselivsmessen. - Der treffer vi kundene våre og får direkte tilbakemeldinger. Det hjelper oss til å bli enda bedre, sier Petersson, og gleder seg over å kunne invitere alle barn mellom fire og ni år til å være med i Bamseklubben under helgens store reisehappening. Barnas høydepunkt - Vi er veldig stolte av barneklubbene våre, og vet at mange velger Star Tour nettopp på grunn av Bamseklubben. I år kommer vi også til å kjøre fullt Bamseshow med proffe artister fra scenen, og det vil nok mange kjenne igjen fra ferien sin, tror hun. Star Tours Bamseklubb er åpen hele lørdag og søndag, og er gratis for barna. Her blir det blant annet juicebar, tegnestudio og filmfremvisning. Naturligvis kommer både Bamse, Skallmann, Ulven og Lille Hopp på besøk også. Bamse-fakta på Reiseliv 10 * Bamseshow fra scenen i News Cafè lørdag og søndag kl 13. * Åpent lørdag 17. januar mellom kl 10 og 18 og på søndag 18. januar mellom kl 10 og 17 * Bamseklubben er gratis for alle barn mellom fire til ni år * Det blir juicebar, avslapningskrok med filmer, leker og konkurranser, tegnestudio, trampoline og besøk av Bamse og vennene hans * Barna får dessuten bamseutstyr, ballonger og en egen aktivitetspakke Bilder kan lastes ned her: http://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=0000568 Stabekk 13. januar 2010 Kontaktinformasjon: Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503