Eksotisk fulltreffer

Nyheten Isla de Margarita i Venezuela er en ubetinget suksess melder Star Tour. Knappe tre uker etter at Star Tour startet salget av reiser til den karibiske øya, er fire av ti reiser solgt. Isla de Margarita er bare slått av Thailand. Til Phuket og Krabi er allerede fem av ti reiser solgt neste vinter. Totalt er vintersalget til Star Tour opp 20 prosent sammenlignet med samme tid i fjor.

- Dette går over all forventning. Vi kan ikke huske at Star Tour har hatt en så umiddelbar suksess med et helt nytt reisemål, sier Jørn Kristiansen, daglig leder i Star Tour. - Vi regnet også med et solid comeback for Thailand neste vinter, men også her overstiger salget alle våre forventninger, fortsetter Jørn Kristiansen. Regner med ferierush etter kald 17. mai Mye vil ha mer er konklusjonen til Star Tour etter at Sør-Norge fikk smaken på sommervarmen i begynnelsen av mai. Landets største reisearrangør melder om økning i salget av reiser på så vel ”varme” som ”kalde” dager. – Det virker som om Ola og Kari har fått smaken på varmen, og vil ha mer. Og med gårsdagen friskt i minne med regn og syv-åtte grader flere steder, regner vi med ekstra stort salgstrykk resten av uken, sier Jørn Kristiansen i Star Tour. 10 på topp (vinteren 2006/2007) 1. Thailand 2. Isla de Margarita 3. Lanzarote 4. Bangkok 5. Tenerife 6. Gran C 7. Goa, India 8. Madeira 9. Mauritius 10. Egypt For ytterligere informasjon kontakt: Informasjonssjef Lena Petersson Mobil 92281518 Telefon 671152 05 Daglig leder Jørn Kristiansen Mobil 95060036 Telefon 67 11 51 00 For ytterligere bilder eller spørsmål om bilder kontakt svein.ardal@startour.no