Ekstrafly til Kypros og Tyrkia

Star Tour har stor pågang etter sommerreiser til Kypros og Tyrkia, og setter opp to ekstrafly fra Oslo til de populære reisemålene neste sommer.

- Det er moro å se at reiselysten er tilbake for fullt, sier administrerende direktør i Star Tour, Christian Lunde fornøyd. I forrige uke ble det nemlig klart at Norges ledende feriearrangør også setter inn ekstrafly fra Oslo til Gran Canaria i februar og mars for å tilfredsstille etterspørselen i vinter- og påskeferien. - Kypros og Tyrkia er blant våre mest populære reisemål. På Kypros har vi tre av våre populære familiehotell, Blue Village. I Tyrkia finner du fire av de nye Splash-hotellene med badeland, og dette ser ut til å bli sommerens hit for familier med barn i skolealder, fortsetter Lunde. FAKTA Ekstraflyene settes inn fra Oslo til Kypros og Tyrkia (Marmaris) i perioden 21. mai til 17. september. Tyrkia-flyet har avgang fredag morgen, mens Kypros-flyet har avgang fredag ettermiddag. Bilder kan lastes ned her: lhttp://fritidsresor.citat.se/marketstore/press.jsp?PRESSID=DM Stabekk 4. november 2009 Kontaktinformasjon: Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett, tlf 928 66 503