Ferie for 100 kroner dagen!

Nå selger Star Tour og resten av charterbransjen reiser til drømmepriser. For hundre kroner dagen får du både fly og hotell en uke ved Middelhavet. Men skynd deg. Det er i mai og i begynnelsen av juni at prisene er på sitt aller laveste.

Akkurat nå er Middelhavet på sitt billigste. For godt under tusenlappen får du en ferie inkludert fly og hotell til blant annet Kreta og Bulgaria, sier salgssjef Eirik Solheim i Star Tour.

Færre restplasser
Det har vært færre restplasser de siste to årene enn tidligere år. Dersom du er på jakt etter de beste reisekuppene må du passe på å reise nå eller i august.
- Da er det penger å tjene. En fleksibel koffertpakker kan spare flere tusen kroner nå i mai, påpeker Solheim.

Syv av ti reiser solgt
Star Tour melder at de snart har solgt syv av ti reiser sommeren igjennom. En økning på fem prosent sammenlignet med rekordsommeren 2007.
I følge beregninger fra Star Tour vil rundt 750 000 nordmenn reise på pakketur i sommer. Totalt beregner selskapet at rundt 1 050 000 nordmenn vil reise på pakketur i 2008.

Sommerens 10 på topp - hvor reiser flest:

1. Kreta
2. Kypros
3. Tyrkia
4. Mallorca
5. Bulgaria
6. Gran Canaria
7. Italia
8. Rhodos
9. Portugal
10. Kefalonia

Stabekk, 7. mai 2008