Feriekupp for nordlendinger i mai

Mai og juni er høysesong for reiseglade på jakt etter feriekupp, og de neste ukene har de i Tromsøområdet mulighet til å sikre seg pakkereiser til drømmepriser.

- Dette er den beste perioden for raske koffertpakkere som ønsker sol og sommer. De i Tromsøområdet som har mulighet til å reise nå kan spare mange penger, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Hun understreker også at dette er en av de ytterst få periodene i løpet av året hvor det er mulig å sikre seg gode merkevarehoteller på tilbud.
- I fellesferien er det stor rift om våre mest populære familiehoteller, men nå kan du sikre familien en ukes ferie på et firestjerners Blue Village -hotell uten at det koster skjorta, sier Petersson.

Star Tour har hittil solgt nærmere syv av ti sommerreiser og over 20 prosent flere sommerreiser enn i fjor. Beregninger fra feriearrangøren viser at rundt 820 000 nordmenn vil reise på en pakketur i løpet av sommeren.

Priseksempler fra Tromsø, én uke, pris per person:
12/5 Tyrkia , uspesifisert 2198,-
12/5 Tyrkia /Alanya, Best House SSS fra 2998,-
31/5 Kreta , uspesifisert fra 2498,-
31/5 Kreta /Agia Marina Blue Star Iolida Village SSSS fra 3848,-

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 9. mai 2012

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett