Feriekupp på telefonen

Ved hjelp av Star Tours nye applikasjon for iphone kan du enkelt og greit holde deg oppdatert på feriearrangørens aller beste ferietilbud.

- Kundene våre blir stadig mer digitale og vi tror mange vil sette pris på at de nå også kan følge med oss via en såkalt app til iphone, sier webansvarlig Atle Egenes i Star Tour. Foruten å holde deg oppdatert på ledige restplasser kan applikasjonen også brukes til å kikke på Star Tours mer enn 300 reisemålsfilmer fra hele verden.
- Med dette håper vi å gi både informasjon, inspirasjon og reiselyst, fortsetter Egenes.

I tillegg til restplasser og filmer kan du holde deg oppdatert på Star Tours Facebook- og twitterprofil, komme med tilbakemeldinger, og lese nye reisebrev på Star Tours populære reiseforum.

Iphone-applikasjonen kan lastes ned gratis her:

Bilder finnes vedlagt.

Stabekk 22. november 2010

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
Tlf: 928 66 503
elv@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører med en omsetning på 1,48 milliarder og 237.000 passasjerer i 2009. I følge en undersøkelse gjort for Aftenposten er Star Tour den reisearrangøren nordmenn flest foretrekker å reise med. Star Tour har som mål å være ledende innen miljø, og miljøsertifiserer derfor alle sine Blue Village i Europa. Selskapet er en del av TUI Nordic som tilbyr feriereiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. I gruppen inngår også flyselskapet TUIfly Nordic. TUI Nordic er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. TUI Travel Plc har 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og tilbyr reiser til 25 land. TUI Travel fikk i 2009 World Travel Awards som verdens beste turoperatør.