Gratis bøker på flyturen

I påskeuken vil alle som reiser med Star Tour og flyselskapet Tuifly Nordic fra Oslo finne en gratis bok i setet på utreisen.

- Lesestoff hører med når man reiser på ferie, og vi tror en bok i setet blir en hyggelig overraskelse for mange når de skal ut og fly, sier Halvor Seim, ansvarlig for Tuifly Nordic i Norge.

Bøker til alle
Det blir liggende en bok til hvert eneste reisefølge hele påskeuken og uken etter, forteller Seim. Han lover at det ikke er siste gang Star Tour og Tuifly Nordic deler ut bøker. Flere kommer, men hvilke vil han ikke si noe om foreløpig.

Boken heter ”Doras datter” og er skrevet av Synnøve Eriksen. Den er den første i en serie om mellomkrigstidens Europa, og utgis av Schibsted forlag.

- Synnøve Eriksen solgte over en million bøker av sin forrige bokserie, ”Bergfoss”. Det er veldig hyggelig for oss å kunne presentere den nye bokserien for Star Tours kunder, sier forlagssjef Wenche Haugsand i Schibsted Forlagene.

For mer informasjon:
Halvor Seim, ansvarlig for Tuifly Nordic