Helgetur til Kreta

Til høsten tester Star Tour kortcharter til Kreta og tilbyr fire, fem og tolvdagers reiser til den greske øya.

- Vi har fått tilbakemeldinger fra kunder som ønsker mer fleksible reiselengder enn de vanlige en og to-ukers reisene våre. Det er mange som vil reise mer enn det de har tid til. En helg på Kreta gir muligheten til å shoppe, bade og slappe av uten å ofre mer enn et par feriedager, sier Christian Lunde, administrerende direktør i Star Tour.

Kortcharter er et tillegg til det vanlige charterprogrammet med hele uker. Det kombinerer fleksible reiselengder med charterens fordeler, blant annet unike hotelltilbud.
- Hvis det viser seg at det er interesse for alternative reiselengder så vil vi forsøe å finne lignende løsninger også på andre reisemål og fra andre flyplasser, sier Lunde.

Fakta kortcharter
- I perioden tilbys weekend (torsdag-søndag), miniuke (søndag-torsdag) eller tolv dager (søndag – torsdag den påfølgende uken)
- Reisene går fra Oslo til Kreta
- Pris fra kr 3598 for fire dager, avreise 29/8

Pressebilder

Stabekk 12. februar 2013

Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
Tlf: 928 66 503
elv@startour.no

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.