Høstferie på billigsalg fra Værnes!

Høstferien banker på døren, og Star Tour melder om stappfulle fly sørover. Rundt 35 000 nordmenn vil være på pakketur i høstferieukene viser beregninger fra reisearrangøren. For etternølerne er det langt mellom plassene. Men kan du reise fra Trondheim så får du en høstferie på billigsalg.

- Akkurat nå er Trondheim stedet for et skikkelig kupp for de som har høstferie uke 40, sier Lena Petersson, informasjonssjef i Star Tour. I følge Petersson skyldes dette at Trøndelag har høstferie i uke 41. – Fra resten av landet er det meget få plasser igjen, så for etternølere i Sør-Norge som vil av gårde er stalltipset mitt akkurat nå å reise fra Værnes, sier Petersson.

Fra Trondheim
27/9 Tyrkia, fra 2865,- uspesifisert en uke
27/9 Mallorca, fra 2495,- uspesifisert, en uke
28/9 Rhodos, fra 2695,- uspesifisert, en uke