Kypros direkte fra Haugesund - 6 av 10 reiser solgt!

Kypros direkte fra Haugesund - 6 av 10 reiser solgt! Star Tours sommer 2004 Haugalendingene vil til Kypros melder Star Tour, Norges ledende arrangør av feriereiser. Interessen har vært rekordstor. Første fly går mandag 14. juni, og allerede nå er 6 av 10 reiser solgt. Flere direktefly fra Haugesund. - Vi jobbet lenge med muligheten for et direkte fly fra Haugesund og sydover. Det er derfor ekstra morsomt at Kypros selger så bra, sier Lena Petersson, informasjonssjef i Star Tour. - Suksessen med Kypros gjør at vi fortsetter med direktefly fra Haugalandet og sydover til vinteren. Da bytter vi ut Kypros med Gran Canaria, avslutter Petersson. - Salget til Kypros er knall, forteller Bjarte Pedersen i Via Ferieverden, Amandasenteret. Mange av avgangene er allerede utsolgt, og for de som ikke får plass anbefaler vi nå Gran Canaria til vinteren, avslutter Pedersen. Sommerens 10 på topp. Så langt er 5 av 10 sommerreiser solgt. Favoritten er Kreta tett fulgt av kjærlighetsøya Kypros og Tyrkia. 1. Kreta 2. Kypros 3. Tyrkia 4. Mallorca 5. Rhodos 6. Portugal 7. Gran Canaria 8. Bulgaria 9. Roma - italienske badebyer 10. Lanzarote Denne sommeren vil rundt 800 000 nordmenn reise på pakketur, med rute- eller charterfly, viser beregninger foretatt av Star Tour. Stabekk 17. mars 2004 For ytterligere informasjon kontakt: Lena Petersson Informasjonssjef 67 11 51 00 92 28 15 18 Star Tour er Norges største reisearrangør med en omsetning på 1,5 milliarder og 340.000 passasjerer i 2003. Star Tour inngår i den nordiske TUI Nordic (Fritidsresegruppen) som tilbyr charterreiser i Norge, Sverige, Danmark og Finland. TUI Nordic er igjen eid av Preussag, verdens største reiselivskonsern. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no