Lei av å dele rom?

Reiser du i desember med Star Tour kan du få eget rom eller leilighet uten en krone ekstra i prisen, melder Norges største reisearrangør. Totalt legger Star Tour ut 5 000 billigreiser til Kanariøyene i desember for single, par, barnefamilier og de med sølvstenk i håret. Så hva med å bytte ut julehandelen på storsenteret med for eksempel Corte Ingles i Las Palmas?

Eget rom takk Bare i Oslo består halvparten av alle husholdningene av en person. Vi vet at de fleste single foretrekker eget rom når de er på ferie, og vi ønsker å bedre vårt tilbud til denne målgruppen, forteller informasjonssjef Lena Petersson i Star Tour. – Bestiller du reisen innen 15. oktober får du også leiebil med på kjøpet, fortsetter Petersson. Som understreker at reisearrangøren i alle år har hatt et tilbud til singel-Norge. Barn kroner en Det er ikke bare singel-Norge som kan nyte godt av gode priser i desember. For familier med mer sans for sol og sommer enn snøslaps og våte parkdresser er det duket for prisfest. Reiser du i perioden 1-17. desember, er prislappen kun kroner en for familiens yngste på Blue Star med Bamseklubb og det hele. Gratis leiebil Star Tour gir gratis leiebil i tre dager til alle som bestiller en reise til Kanariøyene innen 15. oktober, og med avreise i perioden 1-17. desember. I tillegg dobler også reisearrangøren rabatten for alle som er + 60 år i samme periode. Pris eks. med avr. 1/12-17/12 Fra Oslo, Stavanger, Bergen, Trondheim: - Fra kroner 2 495 for en uke med bosted og fly t/r - Fra kroner 1495 for kun fly t/r Gjelder for reiser med avreise fra 1-17/12, og bestilt i perioden 4-15/10. Stabekk, 3. oktober 2006 For ytterligere informasjon kontakt: Informasjonssjef Lena Petersson Mobil 92281518 Telefon 671152 05 For ytterligere bilder eller spørsmål om bilder kontakt svein.ardal@startour.no