Merkevarer på billigsalg

Gikk du glipp av sola i sommer har du mulighet til å sikre deg turoperatørens beste hoteller til knallpriser i september. Det er høysesong for feriekupp, og prisene kommer helt ned i tusenlappen for fly og hotell.

- Har du en ferieuke eller to til overs, er det gode muligheter for å gjøre et kupp på våre beste hoteller. Sommeren er på hell og nordmenn kan sikre seg flypriser for under 500 kroner og enklere hotell for noen hundrelapper ekstra, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

Hun mener september er en måned du får mye for pengene.
- Vannet i havet er varmt, strendene behagelig fulle og prisene mer enn halvert. Dette er måneden hvor du får Blue Village-hotellene til under 3000 kroner for en uke.

Også vintersalget er på vei oppover hos Star Tour. Nærmere fire av ti vinterreiser er allerede solgt hos reisearrangøren.
- Etter at store deler av sommeren regnet bort, har vi stor pågang av værsyke nordmenn som ønsker å tilbringe vinteren i varmere strøk. I juli solgte vi rekordmange sydenreiser og i forrige uke solgte vi hele 25 prosent flere vinterreiser enn samme periode i fjor, avslutter Petersson.

Priseksempler i september:
Fra Oslo
2/9 Kreta kun fly 498,-
2/9 Kreta fly + hotell 998,- (uspesifisert)
2/9 Kreta fly + hotell 2398,- (Caldera Bay, 2-roms leilighet)
2/9 Kreta fly + hotell 2508,- (Blue Village Atlantica Caldera Beach)
2/9 Tyrkia fly + hotell 2538,- (Blue Village Pascha Bay)
3/9 Kypros fly + hotell 998,- (uspesifisert)
3/9 Kypros fly + hotell  2498,- (Panthea, 1-roms leilighet)
9/9 Kreta fly + hotell 1998,- (Blue Star Iolida Village)

Fra Bergen
14/9 Kreta fly + hotell fra 1998,- (uspesifisert)
14/9 Kreta fly + hotell 2998,- (1-roms Familiefunn Creta Sun SSS+, førpris 4498,-)

Fra Trondheim
22/9 Mallorca fly + hotell fra 2998,- (uspesifisert)
28/9 Kreta fly + hotell 4498,- (1-roms Familiefunn Lilium SSS+, førpris 5748,- )

Fra Tromsø
13/9 Kreta fly + hotell fra 3298,- (uspesifisert, to uker)
13/9 Kreta fly + hotell 4498,- (1-roms Familiefunn Creta Sun SSS+, førpris 5898 to uker)

Fra Stavanger:
1/9 Rhodos fly + hotell 798,-  (uspesifisert)
8/9 Mallorca 2998,- (Blue Village Alcudia Pins, 3roms for 4 pers)

Bilder kan lastes ned her.

Stabekk 28. august 2012

Kommunikasjonsdirektør Lena Petersson
tlf 922 81 518
lena.petersson@startour.no

Informasjonsrådgiver Kirsti Irgens Ertsås
kie@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr ferier med charterfly og rutefly til over 100 land. Vi var verdens første charterselskap som miljøsertifiserte flyselskapet vårt, TUIfly Nordic. Målet vårt er å ha Norges mest fornøyde feriegjester. Derfor jobber vi kontinuerlig med å utvikle og forbedre reisene våre. Siste nytt er ferie i luksusvilla, svømmeskole på alle Blue Village og 17 håndplukkede hoteller bare for voksne. Vi er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. Det gir oss tilgang på reiseprodukter som ellers hadde vært uoppnåelige. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.